loading...
yjc95
042 بازدید : 208 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)
ترافیک نیمه سنگین در  کرج - چالوس و کرج - قزوین/بارش برف در محور سقز - دیواندرهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

**ترافیک نیمه سنگین در  کرج - چالوس و کرج - قزوین/ ساعت 7:20

طبق آخرین اخبار دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در حال حاضر بارش برف در استان کردستان در محور سقز - دیواندره گزارش شده است.

همچنین بر اساس آخرین اخبار ترافیکی دریافتی در حاضر در محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره دو ، قزوین - رشت محدوده تونل منجیل و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر تا بهشت سکینه با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستیم.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

**ریزش کوه و تردد مقطعي و نوبتی در محور كرج-چالوس/ ساعت 8:05

بر اساس اعلام پليس راه ناجا به دلیل ریزش کوه در كيلومتر 10(رستوران ميرزايي) باند شمال به جنوب محور كرج-چالوس در استان البرز از ساعت ٧:٣٥ امروز تردد در این محور تا زمان پاكسازي کامل به صورت مقطعي و نوبتي انجام مي شود.

پلیس راهور از رانندگان درخواست کرد، با صبر و حوصله در اين محدوده تردد كرده و از انحراف به چپ و راست به طور جدی پرهيز كنند.

** ترافیک نیمه سنگین كرج-چالوس، هراز و تهران-كرج/ ساعت 9:20

برابر آخرين اطلاعات دريافتي از پلیس راهور ناجا در حال حاضر در استان هاي لرستان (محورهاي درود-ازنا،ازنا-شازند)،زنجان (محورهاي زنجان-بيجار،زنجان-تكاب و خدابنده) بارش برف اعلام شده است.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های ترافیکی در حال حاضر ترافيك در محور كرج-چالوس (از ميدان امير كبير تا تونل شماره پنج) و محور هراز (محدوده قلعه دختر) سنگين و در باند شمالي آزادراه تهران-كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج-قزوين (از پل فرديس تا پل حصارك) نيمه سنگين و طول محورهاي هراز و كرج-چالوس پر حجم گزارش شده است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردارند.

**محور كرج-چالوس بازگشایی شد/ ساعت 9:40


بر اساس اعلام پليس راه ناجا، كيلومتر ١٠ محور كرج-چالوس (محدوده رستوران ميرزايي) كه به علت ريزش كوه مسير شمال به جنوب موقتا مسدود شده بود و تردد مقطعی و نوبتی انجام می شد با تلاش عوامل راهداري و پليس راه پاكسازي و بازگشايي شد.

** ترافیک سنگین در كرج-چالوس و هراز/ ساعت 10:00

برابر آخرين اطلاعات دريافتي از پلیس راهور ناجا در استان هاي لرستان (محورهاي درود-ازنا،ازنا-شازند)، زنجان (محورهاي زنجان-بيجار، زنجان-تكاب و خدابنده) همچنان بارش برف ادامه دارد.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های ترافیکی در حال حاضر ترافيك در محور كرج-چالوس (از ميدان امير كبير تا تونل شماره پنج) و محور هراز (محدوده قلعه دختر) سنگين و در باند شمالي آزادراه تهران-كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج-قزوين (از پل فرديس تا پل حصارك) نيمه سنگين، طول محورهاي هراز و كرج-چالوس پر حجم گزارش شده است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردارند.
** محور چالوس- کرج بازگشایی شد/ ساعت 11:00
دقایقی قبل محور کرج_چالوس بازگشایی شد. محور کرج_چالوس به دنبال ریزش کوه شب گذشته و صبح امروز، مسدود شده بود.
برابر آخرين اطلاعات دريافتی از پلیس راهور ناجا، محور کرج - چالوس که شب گذشته و صبح امروز در محدوده رستوران میرزایی در کیلومتر 10 این محور به علت ریزش کوه در مسیر شمال به جنوب مسدود شده بود، با تلاش عوامل پلیس و راهسازی، ساعتی قبل باز شد.
در حال حاضر ترافیک در این محور پرحجم گزارش شده و پلیس، از ترافیک سنگین در حد فاصل میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5 محور کرج چالوس خبر داده است.
توصيه می شود رانندگان از مسيرهای جايگزين استفاده كنند.

** بارش برف در کردستان و زنجان/ ترافیک نیمه سنگین در كرج-چالوس، هراز و سواد کوه/ ساعت 11:30

برابر آخرين اطلاعات دريافتي از پلیس راهور ناجا در استان هاي زنجان(اكثر محورها)، كردستان(محور بيجار-زنجان) بارش برف اعلام شده است.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های ترافیکی در حال حاضر ترافيك در محورهاي كرج-چالوس (از ميدان اميركبير تا تونل شماره 5)، هراز(محدوه هاي قلعه دختر،پلور،لاسم و آب اسك)، سوادكوه(محدوده هاي زيرآب و شيرگاه)، گيلان(محدوده منجيل-رودبار)، تهران غرب(محور تهران-قم) ،قم(محور قم-سلفچگان)، سمنان(محور سمنان-دامغان (گردنه آهوان)) و باند شمالي آزادراه تهران-كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج-قزوين (از پل فرديس تا پل حصارك) نيمه سنگين گزارش شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردارند.

**زنجان و کردستان همچنان برفی/ ساعت 12:30

برابر آخرين اطلاعات دريافتي از پلیس راهور ناجا در استان هاي زنجان(اكثر محورها)، كردستان(محور بيجار-زنجان) بارش برف همچنان ادامه دارد.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های ترافیکی همچنان در محورهای كرج-چالوس (از ميدان اميركبير تا تونل شماره 5)، هراز(محدوه هاي قلعه دختر،پلور،لاسم و آب اسك)، سوادكوه(محدوده هاي زيرآب و شيرگاه)، گيلان(محدوده منجيل-رودبار)، تهران غرب(محور تهران-قم) ،قم(محور قم-سلفچگان)، سمنان(محور سمنان-دامغان (گردنه آهوان)) و باند شمالي آزادراه تهران-كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج-قزوين (از پل فرديس تا پل حصارك) ترافیک نيمه سنگين گزارش شده است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.
**جاده چالوس از ساعت ۱۸ یکطرفه می‌شود/ساعت12:58
بر اساس اعلام پليس راه ناجا، با توجه به حجم ترافیک عبوری در مسیر شمالی جاده چالوس، مقرر شده است تا از ساعت 15 امروز، از تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج ممانعت به عمل آید.
بنابراین گزارش، در برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد در محور چالوس از ساعت 18، تنها در مسیر کرج به چالوس میسر بوده و از این ساعت، تردد در این محور به صورت یک‌طرفه به سمت مرزن‌آباد انجام خواهد گرفت.
** ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزادراه تهران- کرج/ ساعت13:00

برابر آخرين اطلاعات دريافتی از پلیس راهور ناجا، در استان سمنان(محور سمنان-دامغان)، ارتفاعات محورهای هراز و كرج- چالوس بارش پراكنده برف اعلام شد و ترافيك در محورهای كرج- چالوس(از ميدان امير كبير تا تونل شماره 5)، هراز(محدوده های قلعه دختر، لاسم و امام زاده علی)، سوادكوه(محدوده شيرگاه)، گيلان(محور رودبار-منجيل) و باند شمالی آزاد راه تهران-كرج(از پل كلاك تا پل فرديس) و باند شمالی آزاد راه كرج-قزوين(از پل فرديس تا گلشهر) نيمه سنگين گزارش شده است.
ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار است.

 

جاده چالوس از ساعت ۱۸ یکطرفه می‌شود/بارش برف در سمنان،هراز و ...

www.yjc.ir › اجتماعیشهری
7 hours ago - ترافیک نیمه سنگین در کرج - چالوس و کرج - قزوین/بارش برف در محور به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش از آخرین ...

جاده چالوس از ساعت 18 یکطرفه می شود | رییس مرکز اطلاعات و ...

www.ghatreh.com/.../جاده-چالوس-ساعت-یکطرفه-شود
2 hours ago - وضعیت ترافیک جاده چالوس+عکس ... جاده چالوس از ساعت 18 یکطرفه می شود ... خبرگزاری تسنیم" با اشاره به وضعیت ترافیکی محور کرج چالوس و تردد پرحجم در این ... بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی/ ترافیک سنگین چالوس و هراز/ اولین سامانه ... پذیرش بیش از 2 هزار مسافر تاکنون در ستادهای اسکان استان سمنان ...

جاده چالوس بازگشایی شدترافیک سنگین در کرج \- چالوس ...

www.wikifeed.ir/.../جاده+چالوس+بازگشایی+شدترافی...
به دلیل لغزندگی، تردد و تخلیه خودروهای مسیر به كندی انجام می شود. ... این جاده از ساعت 3 بامداد امروز به علت برف و کولاک شدید مسدود شده بود. ... بارش برف در جاده چالوس/ترافیک سنگین در بزرگراه تهران - کرج .... جاده چالوس 27 و 28 اسفند یکطرفه است ... محور کرج چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در هراز و آزادراه‌‌های رشت ـ‌قزوین، ...

ایسنا - جاده چالوس

www.isna.ir/fa/tag/.../جاده%20چالوس
رییس راه و شهرسازی چالوس گفت: برف و کولاک شدید محور کندوان را فراگرفته است. ... رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: با توجه به بارش برف و باران در بالادست جاده ... کرج گفت: یک طرفه شدن جاده چالوس تردد خودروهای حمل زباله را مشکل می‌کند. ... آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از یکطرفه شدن دو محور چالوس و هراز خبر داد.

جاده چالوس از ساعت 18 یکطرفه می شود - تسنیم | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/16085448 - Translate this page
1 hour ago - یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت 18; عصر ایران - جمعه ۱۲:۳۰ ... تشنه قدرت و پول بودم · بارش شدید برف و کولاک در محورهای هراز و فیروزکوه/ آماده باش دستگاه ها برای. ... ترافیک نیمه سنگین در کرج - چالوس و کرج - قزوین/بارش برف در محور سقز - دیواندره ... سمنان. 5 °. 12 °. سنندج. -1 °. 4 °. شهرکرد. -3 °. 3 °. شیراز. 5 °. 11 °.
Translate this page
Fars News Agency
Dec 2, 2015 - بارش باران‌ در استان‌‌های شمال‌غرب و غرب کشور/‌ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مهران ... روز شنبه 14/09/94 از محورهای کرجچالوس‌، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان ... در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون از مسیر کرجچالوس و بالعکس .... در محورهای منتهی به شمال/ جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۴.

جاده

www.khabaronline.ir/tags/1691/جاده
جاده هراز هم بسته شد/ آخرین وضعیت جوی در جاده ها. میزان نوشت: بارش برف و باران، باعث ایجاد ترافیک، لغزندگی و مسدود شدن برخی از جاده‌های کشور شد. دوشنبه 19 بهمن 1394 - 14:54:03. کولاک جاده کرج-چالوس را بست/ امدادرسانی هلال احمر در ۲۰ جاده برف‌گیر .... رئیس‌جمهور به طور سرزده به هلال‌احمر سمنان رفت/ روحانی: سلامت مردم وحفظ محیط ...
Apr 3, 2014 - همچنین در جاده های هراز (از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره 1)، کرج- چالوس (از مرزن آباد تا ... 1- جاده اصلی قم - گرمسار و بالعکس، واقع در استانهای تهران ، سمنان وقم، بدلیل ... چالوس و هراز از ساعت 12 یک طرفه می‌شوند/برف در جاده های 7 استان


انسداد محور کرج \- چالوس به دلیل بارش شدید برف کولاک - دانلود

ag1.ir/.../انسداد+محور+کرج+%5C-+چالوس+به+دلیل+با...

17 hours ago - این جاده از ساعت 3 بامداد امروز به علت برف و کولاک شديد مسدود شده بود. .... آغاز بارش برف در جاده کرج چالوس/تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع ... آخرین وضعیت ترافیک در جاه های هراز،چالوس و فیروزکوه .... ادامه مطلب محور کرج - چالوس یکطرفه می شود ... وی با اشاره به اینکه بارش باران قسمت وسیعی محورهای استان سمنان ...

جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود - رجانیوز

www.rajanews.com/news/233044
Jan 28, 2016 - تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۹ بهمن‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با ... اعمال محدودیت‌‌‌ ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه/ جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود ... در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرجچالوس و ... و سمنان که به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود‌ بازگشایی ‌شد.

برچسب ها - کرج چالوس - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/کرج%20چالوس
کرج- چالوس هراز فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و... تا 23 جمعه از کرج به سمت ... تا ساعت 24 00 روز جمعه 94/10/18 از محورهای کرج... – چالوس هراز ... بارش برف و کولاک در 11 محور کوهستانی کشور ... جاده چالوس بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود. از کرج به ...

جاده چالوس بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../جاده-چالوس-بعدازظهر-فردا-یک‌طرف...
Jan 28, 2016 - ‌تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۹ بهمن‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع ... مورخ 9 بهمن از محورهای کرجچالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد ... تهران‌‌ تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و باران و احتمال ریزش کوه‌ مسدود‌ است‌.

برچسب ها - محور کرج چالوس - نامه نیوز

https://namehnews.ir/fa/tag/6/محور%20کرج%20چالوس - Translate this page
بود چنانچه بار ترافیکی در محور یاد شده در ساعات... کامیون در ... بارش برف و باران در 9 استان کشور/ ترافیک سنگین در کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه. محور کرج ... چالوس... کد خبر: ۲۰۲۴۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ ... محورهای کرج-چالوس هراز فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و. ... جاده چالوس یکطرفه می شود/ تردد تریلر و کامیون ممنوع.

اخبار چالوس - راهنمای سفر به شمال

ishomal.com/tag/اخبار-چالوس/
کرج – رئیس اداره راه وشهرسازی گچسر واقع در محور کرجچالوس از اجرای عملیات ... این محورها شامل هراز، کندوان و فیروزکوه است و همچنین در مسیر ساری به سمنان نیز شاهد . ... نجفی افزود : بارش برف در هر چهار جاده منتهی به پایتخت و استان سمنان ادامه دارد. ... از ساری ، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت : حوالی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ...

برچسب ها - جاده چالوس - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/جاده%20چالوس
اعمال محدودیت‌‌‌ ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه/ جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود. برای سفر انتخاب ... کرجچالوس هراز فیروزکوه و محورتهران – سمنان –... کد خبر: ۳۴۵۴۰۳ ...
آخرين اخبار جاده ها ۱۳۹۱/۰۱/۱۵ واژگوني اتوبوس در محور ماکو - چايپاره ۳۵ زخمي و يک کشته ... مرکز مديريت راه هاي آذربايجان غربي اعلام کرد: اين محور به دنبال بارش برف وباران و ... بنابر اعلام پليس راه محور هاي چالوس-کرج ، هراز ،فيروزکوه و آزاد راه قم-تهران از ... یكشنبه - از ساعت ۱۵ محورهای كرج - چالوس و هراز از شمال به جنوب یكطرفه می شود و ...

جاده‌ چالوس از ساعت ۱۵ امروز و هراز از فردا یک طرفه می‌شود

www.tasnimnews.com/.../جاده-چالوس-از-ساعت-15-امروز-...
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ... خراسان رضوی · خراسان شمالی · خوزستان · زنجان · سمنان · سیستان و بلوچستان ... جاده‌ چالوس از ساعت ۱۵ امروز و هراز از فردا یک طرفه می‌شود ... جاده از ساعت ۱۵ امروز و یکطرفه شدن جاده هراز از ساعت ۱۵ فردا به ترتیب به سمت کرج و رودهن ... وی ادامه داد: علاوه بر این موارد بارش برف در محور کوهرنگ به مسجد سلیمان در استان ...

محدودیت‌های ترافیکی نوروز در محور کرج چالوس - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=محدودیت‌های...نوروز...کرج+چالوس
پليس راه ناجا از انسداد مجدد محور كرج - چالوس به دليل بارش شديد برف و كولاك خبرداد. ... ۹۴ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخه ۱۶ بهمن ۹۴ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و ... از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه ۱۶ بهمن از ۱۵کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به. .... البرز از اجرای محدودیت ترافيکي و یک طرفه شدن جاده کرج - چالوس در روزهای 27 و ...

هواشناسی کندوان کرج چالوس - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=هواشناسی+کندوان+کرج+چالوس

رییس راه و شهرسازی چالوس گفت: بارش برف، جاده کندوان را سفید پوش کرد، اما .... از چالوس ، بارش شدید برف به همراه باران شدید، محور کندوان و هراز در استان مازندران را سفیدپوش کرد. .... وی با بیان اینکه محور چالوس از ساعت 16 به سمت کرج یک‌طرفه شده است، ... به سمت تونل کندوان به دلیل بارش برف، ترافیک نیمه سنگین گزارش می‌شود.

برچسب ها - جاده چالوس - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/جاده%20چالوس
بارش برف در جاده چالوس/ترافیک سنگین در بزرگراه تهران - کرج ... یک طرفه شدن جاده کرج - چالوس در روزهای 27... و کامیونت از مسیر کرج ... جاده چالوس روز جمعه یک طرفه می‌شود ... محور کرج - چالوس مسدود شد/ گرفتاری 150 خودرو در جاده هراز ... ناچار شدیم جاده را به مدت سه ساعت ببندیم فیروز... برف ... کد خبر: ۴۳۷۰۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۸.

وضعیت ترافیکی جاده ها در روز طبیعت + تکمیلی2 - زیست بوم

zistboom.com/.../وضعیت-ترافیکی-جاده-ها-در-روز-طب...
همچنین در محور هراز نیز تردد خودروها از ساعت 13 روزهای پنجشنبه و جمعه از رودهن به سمت آب اسک ممنوع است. همچنین از ساعت 15 جاده از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می شود. ... وضعیت ترافیکی راه ها گفت: در حال حاضر، ترافیک در جاده کرج- چالوس (از تونل ... ۴۰ نفر با ۱۸ دستگاه برفروبی از نخستین ساعات بارش برف در این شهرستان در ...

اقتصادپرس | انسداد آزاد‌راه چالوس‌-مرزن‌آباد و جاده کنارک-جاسک ...

eghtesadpress.ir/.../انسداد-آزاد‌راه-چالوس‌-مرزن‌آباد-و-جاده-...
تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ اسفند از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع ... انسداد آزاد‌راه چالوس‌-مرزن‌آباد و جاده کنارک-جاسک/ محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود ... از محورهای کرجچالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع ... و تهران‌‌ تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و باران و احتمال ریزش کوه‌ مسدود‌ است‌.

برچسب ها - کرج - چالوس

www.bartarinha.ir/fa/tag/1/کرج%20-%20چالوس
کرج - چالوس به دلیل بارش شدید برف و کولاک... خبرداد پلیس راه ناجا از .... شرح است 1- تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 00 روز... جمعه مورخه 94/11/23 از محورهای کرج-چالوس هراز فیروزکوه و تهران-سمنان-مشهد... وبالعکس ممنوع است ... جاده چالوس یک طرفه می‌شود. چالوس در روز جمعه ... کد خبر: ۲۸۴۷۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۸. بارش برف و کولاک ...

عصر خودرو - جاده چالوس از فردا یک‌طرفه می‌شود

www.asrekhodro.com/.../جاده-چالوس-از-فردا-یک-طرفه...
... در محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه و همچنین محور تهران به سمنان و سمنان به ... یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر روز شنبه ... از محور کرج چالوس ممنوع است، افزود: علاوه بر این، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 ... تاکید بر ممنوعیت تردد کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و تریلرها از محور هراز تا اطلاع ثانوی، ... بارش پراکنده باران در محورهای ۴ استان ...
May 19, 2015 - محور چالوس بعدازظهر جمعه یک طرفه می‌شود/ تردد موتورسیکلت در همه ... 1 خرداد‌ از محورهای کندوان (‌کرج-‌چالوسهراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-‌مشهد و بالعکس ممنوع است. ... ‌‌‌تهران-قم‌‌، جاده قدیم قزوین-کرج، محور پاکدشت-تهران و محور کرج-ماهدشت ‌در 24 ... و تهران، از ساعت 15 روز 29 مهر تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف‌ مسدود و ...

پرشین خودرو | چالوس جمعه یک طرفه می‌شود

www.persiankhodro.com/.../چالوس-جمعه-یک-طرفه-می‌...
May 19, 2015 - پرشین خودرو: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 ... 1 خرداد‌ از محورهای کندوان (‌کرج-‌چالوسهراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-‌مشهد و بالعکس ممنوع است. ... آزادراه ساوه-‌تهران‌، آزادراه تهران-ساوه، آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌، جاده قدیم قزوین-کرج، ... به دلیل بارش برف‌ مسدود و تردد از محور کرج - گچسر - مرزن‌آباد انجام می‌شود.

وضع ترافيک جاده چالوس

lucky-luke.rozblog.com/post/88
2 days ago - محورهای کرج - جالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد وبالعکس ممنوع است . 9 . جهان نيوز .... آخرین وضعیت جاده ها/ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و هراز titre1.ir/. ... آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها/چالوس یک طرفه می‌شود. وضعیت ... ترافیک جاده هراز از شب گذشته به علت بارش برف سنگین بود و ده ای زیادی از

جاده چالوس بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود - پارس

www.parsnews.com/.../332149-جاده-چالوس-بعدازظهر-ف...
Dec 31, 2015 - در محور کندوان‌ تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۱ دی‌ماه تا ساعت ۲ بامداد روز ... روز جمعه 94/10/11 از محورهای کرجچالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان ... گیلان و اردبیل به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع بعدی‌ مسدود است. .... ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ ۱۶:۰۰; پزشکانی که دست از پول شسته‌اند ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ ۱۸:۵۲; برنامه ...

Seraj News Agancy | برچسب ها › چالوس

seraj24.ir/en/tags/چالوس/&page=2

جاده چالوس در حالی در انتظار ثبت نام در فهرست آثار ملی کشورمان است که در ... از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرز‌ن‌آباد به سمت کرج، یک طرفه است. محدودیت‌های ترافیکی راه‌ها. تردد موتورسیکلت تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم دی‌ از محورهای کرج-چالوس‌، هراز، ... بارش برف در محورهای شمالی کشور/ ترافیک در محور کرج - چالوس همچنان نیمه ...

محدودیت‌ ترافیکی محور‌‌های منتهی به شمال/جاده چالوس بعدازظهر ...

bourse24.ir/.../جاده%20چالوس%20بعدازظهر%20فردا%2... - Translate this page
Jan 15, 2015 - این گزارش حاکی است‌، به دلیل بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی ... تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 روز آینده جمعه 26 دی‌ماه 93 از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران ... ‌از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (محدوده دزدبن) به سمت کرج، یک طرفه ‌است. ... تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور قدیم مرزن آباد چالوس انجام می‌شود.
Jan 9, 2015 - تردد خودرو از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به مرزن‌آباد ممنوع و با اعلام مأموران ... دلیل بارش برف مسدود است و تردد از محور کرج-گچسر-مرزن‌آباد انجام ‌می‌شود. ... 93 از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس ممنوع است.‌
Jan 28, 2016 - ‌تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 94/11/07 تا ساعت ... 94/11/09 از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن‌) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود. . در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرجچالوس و ... و سمنان که به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود‌ بازگشایی ‌شد.
Translate this page
Donya‑e‑Eqtesad
Mar 9, 2016 - تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 94/12/19 الی ساعت 24:00 روز یکشنبه مورخ 94/12/23 از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد ... در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرجچالوس ... تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و باران و احتمال ریزش کوه‌ مسدود‌ است‌.

جاده هراز فیروزکوه برف سه شنبه 17 جستجو در خبرچه | خبرچه

khabarche.ir/.../جاده+هراز+فیروزکوه+برف+سه+شنبه+...
5 ماه پیش پس از هراز و چالوس؛ کوه در جاده فیروزکوه هم ریزش کرد ... تردد کامیون در هراز و فیروزکوه را به اجرا در آورده و جاده چالوس نیز از ساعت 17 یک طرفه می‌شود. ... راهور ناجا از بارش برف در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس و کیاسر- سمنان خبر داد.
Nov 19, 2015 - هم‌اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، بارش برف و در ... ‌تردد موتور‌سیکلت‌ تا ساعت 24:00 روز جمعه 29/08/94 از محورهای کرجچالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور ... در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرجچالوس و ... از عابران پیاده‌ در حاشیه شهرها تقاضا می‌شود تا حد امکان در حاشیه جاده ...
Oct 3, 2014 - همشهری آنلاین: تردد خودروها از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۳ مهر‌ماه تا ساعت ۲۴ ‌از کرج به ... ماه‌ 93 از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس ممنوع است. ... 1 تا 2 ‌مسدود و جاده قدیم ایلام - صالح آباد به عنوان مسیر جایگزین معرفی‌ می‌شود. ... محور کرج- چالوس (کندوان) واقع در استان البرز، از مورخ 7 مهر لغایت 20 ...

برچسب ها - محور کرج چالوس - شهرخبر

shahrkhabar.ir/fa/tag/11/محور%20کرج%20چالوس
محورهای کرج &ndash چالوس هراز فیروزکوه و محور تهران &ndash... سمنان &ndash ... چالوس به علت بارش سنگین برف مسدود است ... شهرخبر ... محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است جاده چالوس. ... جاده کرج - چالوس فردا یکطرفه می‌شود ... چنانچه بار ترافیکی در محورهای یاد شده در ساعات تعیین. ... کد خبر: ۴۳۶۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۰/۱۸.
May 14, 2015 - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها : تردد خودرو از ساعت 12 روز ... ( کرج- چالوسهراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. ... البرز و تهران، از ساعت 15 روز 29 مهر تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف‌ مسدود و ... محور کرج - چالوس (‌کندوان) واقع در استان البرز ‌برای عبور وسایل نقلیه ...

آخرین وضعیت جاده‌ها و جوی کشور - صراط

www.seratnews.ir/fa/.../آخرین-وضعیت-جاده‌ها-و-جوی-ک...

فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز گفت: به دلیل بارش برف که در کوهرنگ آغاز شده و .... فرمانده پلیس راه مازندران گفت: وضعیت تردد در جاده چالوس - کرج روان و کرج - چالوس نیز روان گزارش شده است. ... جاده تهم - چورزق و زنجان - میانه از ساعت 19 امروز یک طرفه می‌شود ... در این منطقه خوش آب و هوا است، ترافیک در دیگر جاده های استان سمنان روان است.

ترافیک در جاده چالوس - کرج نیمه سنگین است

feedgah.com/.../ترافیک-در-جاده-چالوس-کرج-نیمه-سن... - Translate this page
تردد نسبتاً روان در جاده‌های استان سمنان/ هوا آفتابی اما سرد است ... افزایش ۳۶ درصدی ترافیک جاده‌ها/ محور کندوان ‌یک‌طرفه می‌شود ... بارش برف در شمال شرق کشور/ ترافیک نیمه سنگین در کرج - چالوس ... در محور هراز‌ تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۱/۰۹/۹۴ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز ...
1 hour ago - سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت ترافیکی محور کرج چالوس و تردد پرحجم در این مسیر اظهار ...
جاده چالوس - کرج یک طرفه می شود رییس پلیس راه استان البرز نیز در گفت و گو با ... بعد از ظهر فردا یک‌طرفه می‌شودjamejamonline.irهم بارش برف در ارتفاعات جاده چالوس و ضرورت ... شدن جاده چالوس و هراز از ساعت ۱۴ یک‌طرفه شدن محورهای هراز و چالوس از ساعاتی .... کرجچالوس،هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
Dec 9, 2015 - وی با بیان اینکه در محور کرج به سمت چالوس و تهران - جاجرود تردد به صورت ... خراسان شمالی و سمنان بارش باران را شاهدیم که موجب لغزندگی مسیر می‌شود. ... چهارشنبه ۱۸ آذر تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۱ آذر از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور ... محل تردد وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه ‌است.

انسداد آزاد‌راه چالوس‌ - مرزن‌آباد و جاده کنارک - جاسک - محور کندوان ...

www.qumpress.ir/.../انسداد-آزاد-چالوس-مرزن-آباد-جاده.ht...
Mar 3, 2016 - در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرجچالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هرا‌ز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون‌ها و ... و تهران‌‌ تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و باران و احتمال ریزش کوه‌ مسدود‌ است‌. ‌محور سروآباد - پاوه ‌واقع در استان کردستان‌ از ساعت 22:00 مورخ 7 آبان 94 ...

تردد در گردنه خان‌چایی زنجان فقط با زنجیر چرخ میسر است

sadkhabar.ir/.../تردد-در-گردنه-خان‌چایی-زنجان-فقط-با...
بنابر اعلام پليس راه در گردنه الماس در محور خلخال بارش برف گزارش شده است. ... بنابر اعلام پليس راه آزادراه قم-تهران، رشت-قزوين، آستارا-رشت، چالوس-كرج، هراز، سوادكوه ... وي گفت: در روزهاي دوازدهم ، سيزدهم و چهاردهم فروردين در محور کرج به چالوس از ساعت 12 ظهر ... استان به ویژه جاده چالوس که از پرترددترین محورهای کشور است، اعمال می‌شود.

اقتصاد نیوز | ، آخرین وضعیت راه های کشور،

www.eghtesadnews.com/.../آخرین_وضعیت_راه_های_ک...
به دلیل بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی کشور رانندگانی که قصد تردد در ... فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 38.2 درصد کاهش را نشان می‌دهد. ... تردد موتورسیکلت‌ تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه 14 آبان ماه‌ 93 ‌از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و ... در محور کندوان (کرج- چالوس) تردد انواع تریلر و کامیون ‌کماکان ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی جاده ها - فرارو

fararu.com/fa/news/.../محدودیت‌های-ترافیکی-جاده-ها
Dec 10, 2015 - وی با بیان اینکه در محور کرج به سمت چالوس و تهران - جاجرود تردد به صورت ... خراسان شمالی و سمنان بارش باران را شاهدیم که موجب لغزندگی مسیر می‌شود. ... چهارشنبه ۱۸ آذر تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۱ آذر از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور ... محل تردد وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه ‌است.

آخرین وضعيت راه‌های کشور

www.entekhab.ir/.../آخرین-وضعيت-راه‌های-ک...
‌در 24 ساعت گذشته ‌‌‌‌‌اوج تردد بين ساعات 17 تا 18 و کمترين تردد بين ساعات 4 تا 5 ... محور کرج - چالوس (‌کندوان) واقع در استان البرز ‌براي عبور وسايل نقليه سنگين اعم از ... بعدي به دليل بارش برف‌ مسدود و تردد از محور کرج - گچسر - مرزن‌آباد انجام مي‌شود. ... ارديبهشت‌ 94 از محورهاي کندوان (‌کرج- چالوسهراز، فيروزکوه و محور تهران - سمنان ...
1 hour ago - جاده چالوس از ساعت 18 یکطرفه می شود ... 2 کشته و 16 مجروح حاصل سوانح روز گذشته محورهای سمنان .... تمام محورهای کرج - چالوس، محور قزوین - رشت (محدوده تونل منجیل) و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین (محدوده پل ... محور کرج چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و محور هراز از آبعلی تا پلور شاهد ترافیک سنگین است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 12,661