loading...
yjc95
042 بازدید : 228 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

 

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شب‌های گذشته شاهد حضور  هنرمندانی بودیم که در برنامه «سه ستاره» حاضر شدند که البته حاشیه‌هایی هم در پشت صحنه به همراه داشت. حالا امشب ادامه «سه ستاره» و آخرین برنامه آن تا لحظات سال تحویل، را خواهید دید که برگزیدگان سیما جایزه خود را خواهند گرفت.
میثاقی که مهمان شب اول برنامه بود، از اطلاعاتی که عوامل «سه ستاره» از او می‌گفتند تعجب کرد. اینکه عروسی‌اش شنبه بوده و از طرفی بعد از ده دقیقه از اعلام کاندیداهای گزارشگری رای عجیب و غریبی کسب کرد که خود او هم تعجب کرد و در پشت صحنه ماجراهایی داشت.
داریوش فرضیایی (عموپورنگ) با تاخیر در برنامه حضور پیدا کرد؛ مثل همیشه شاد و سرحال بود. نامش در بین کاندیداها به عنوان داریوش فرضیایی ثبت شد؛ اما به خاطر شناخت بیشتر «عمو پورنگ» را به آن اضافه کردند.
در شب بخش مجری‌های برگزیده،  علی ضیاء به همراه افشین حسین‌خانی در پشت صحنه  برنامه حضور پیدا کرد. وی در ابتدا در پشت صحنه با کریمان مدیر گروه اجتماعی صحبت می‌کرد و در کل بیشتر درباره برنامه سال تحویل خودش توضیح داد.
رامبد با توجه به اینکه هایپراکتیو و بیش فعال است، در شبی که حضور داشت فقط سلفی گرفت. از نگهبان حراست تا گروه و بچه‌های پشت صحنه. حتی زمانی که می‌رفت گفت: «دیگه کسی نمونده باهاش سلفی بگیرم»!
رامبد بیشتر درباره ویدئویی که گرفته بود صحبت می‌کرد و از ماشینی که از ترس ایستاد گفت.
حضور برادران صفاریان‌پور در برنامه «سه ستاره» باعث شد؛ بخش عمده پشت صحنه به تفاوت این دو برادر بپردازد.
آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!
از موارد جالب پشت صحنه حضور پسر سالار عقیلی در بخش خوانندگان بود. او در برنامه درخواست کرد که «به بابای من رای بدید».
بهنوش بختیاری خیلی فان بود با همه عوامل صحبت می‌کرد و به آن‌ها می‌گفت: «شام و نهار میدم، فقط بهم رای بدید»! بختیاری صادقانه برخورد می‌کرد. زمانی که گریه کرد، مهراوه شریفی‌نیا و حاجیان تعجب کردند.
حضور رامین‌فر هم در برنامه باعث شد گروه «سه ستاره» به شوخی به او بگویند که: «آژانس  اومده»! چرا که خانه ریما رامین‌فر، تنها سه ساختمان بالاتر از ساختمان برنامه «سه‌ستاره» بود.
مهران غفوریان با 25 دقیقه تاخیر به برنامه آمد. گروه «سه‌ستاره» فکر نمی‌کردند برسد؛ اما رسید و گفت: «ترافیک مونده بودم». 
جواد عزتی هم با گریم و کلاه از تصویربرداری سریال نوروزی «بیمار استانداردشده» حضور پیدا کرد.
آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!
رابطه جواد عزتی و حسن پورشیرازی خیلی خوب بود و «عمو حسن» صداش می‌کرد.
مهران مهام با حضور در برنامه خیلی شلوغ کرد. در عین حال با 8 نفر صحبت می‌کرد؛ اما سیروس مقدم آرام بود و هنوز معتقد بود علیخانی هنوز می‌تواند بازیگر شود و رابطه خوبی با علیخانی داشت.
گزارش از: الهام قبادی

 

آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید | پایگاه ...

rishe.ir/news/16738
1 hour ago - آخرین برنامه سه ستاره را تا لحظات سال تحویل، خواهید دید که برگزیدگان ... نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!


1 hour ago - آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری! 26 دقیقه پیش سرگرمی باشگاه ...

آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی دانید/ از سلفی ...

khabarfarsi.com/n/16089433 - Translate this page
3 hours ago - آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی دانید/ از سلفی های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری! خلاصه خبر. به گزارش خبرنگار ...

آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید ... - خبر چه

khabarche.ir/.../آنچه-که-از-پشت-صحنه--سه-ستاره--عل...
3 hours ago - ستاره جوان صبح شنبه بیست و نهم اسفند ماه 1394 خبر آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش ... بهنوش بختیاری یکی از سه بازیگری که به برنامه سه ستاره تلویزیون ...
2 hours ago - آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری! yjc آخرین برنامه سه ستاره را تا ...
آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» عليخاني نمي‌دانيد/ از سلفي‌هاي جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختياري! از موارد جالب پشت صحنه حضور پسر سالار عقيلي در ...

امامزاده‌ای که بزرگترین گنبد را در خاورمیانه دارد

www.yjc.ir › فرهنگی هنریقرآن و عترت
54 mins ago - امامزاده علی عباس و شاهزاده محمد(علیهما السلام) که داغدار شهادت مظلومانه برادر بودند پس از گذر از چندین شهر و روستا وارد کاشان شدند و به شهر «بادرود» یا «بادقدیم» رسیدند. حاکم و مردم بادرود ... آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری! از تاریخی ترین ...
2 hours ago - این نویسنده گفت: از این رو باید نتیجه گرفت که ادبیات در سال 1394 مانند سال‌های گذشته بوده و تقلیل شدید ... آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!

«نوروز» روز ظهور ناجی عالم بشریت خواهد بود

www.yjc.ir › فرهنگی هنریقرآن و عترت

2 hours ago - معلی‌بن‌خنس نقل می‌کند که روز نوروز به خدمت امام صادق(ع) رفتم و حضرت فرمودند: آیا می‌شناسی این روز را؟ ... آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری! فرمانده یگان ...

ایران افسانه ای، در حال تبدیل شدن به کانون گردشگری است ...

nebeshte.com › اخبار
7 hours ago - تارنمای 'تراولر' استرالیا که مشاوره سفر به شهروندان این کشور ارائه می کند، نوشت: ایران به سرعت در حال تبدیل شدن ... آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!
3 hours ago - ... آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری · تصویر نقطه اعتدال بهاری ... در نظرسنجی برنامه سه ستاره، عادل فردوسی پور و رامبد جوان در سه بخش بهترین برنامه، ...
خواسته‌هایی که سال‌هاست بیان می‌کنیم، اما از طرف مسئولان جواب درستی داده نمی‌شود؛ پس همان بهتر که بگوییم چیزی ... فرهنگی هنری:آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!

یک حرکت غافلگیر کننده دیگر از بهنوش بختیاری تصویر ...

www.rotos.ir/یک-حرکت-غافلگیر-کننده-دیگر-از-به...
42 mins ago - جام نیوز – ۲ ساعت پیش; آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!

چهره هایی که سال 94 را ساختند / از ظریفِ خندان، خمینی جوان و حاج ...

www.chaharah.com/.../چهره-هایی-که-سال-94-را-ساختند...
3 hours ago - ... علیخانی نمی دانید/ از سلفی های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش ... روند بررسی چهره های مطرح سال گذشته نشان می دهد که سیاست ایران در ... این انتخابات را کلید زده بود و خواستار حضور چهره هایی جوان در خبرگان بود. ... روحانی، مدیر پشت صحنه ... لاریجانی کمک زیادی به دولت در زمینه برجام کرد، تا آنجا که موجب شد ...

خبرخوان ساتور

www.satoor.ir/
آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری! [باشگاه خبرنگاران] · گریم جالب بهنوش بختیاری در ...
داژبال از ورزش های پرطرفدار است که در ایران سابقه و طرفداران چشمگیری دارد. ... پیش بینی۲۲ هزار تن دانه روغنی کلزا در استان گلستان · آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!
... هزار تن دانه روغنی کلزا در استان گلستان · آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!
3 hours ago - خبرگزاری شبستان: مدرسه علمیه حاج ابوالفتح که محل تحصیل آیات عظام، حسن زاده آملی و جوادی ... در استان گلستان · آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!
Dec 20, 2015 - آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری! اسفند ۲۹, ۱۳۹۴ ... این نمایش از ۴ فوریه تا ۶ مارس ۲۰۱۶ به اجرا درمی‌آید. در این نمایش هنرپیشگانی همچون بلیک بازیگر ...

دانلود مستند رقابت زندگی ۲۰۱۶ Race Of Life-دانلودها|ایران ان پی

irannp.com/.../in_downloadha.comr5.l1394r5.l12r5.lدا...
... شهروندخبرنگار در سالی که گذشت + فیلم (قسمت دوم); » مراجعه بیش ۱۲ هزار نفر به پایگاه های امداد و نجات استان ... فیلمش; » ایران ما; » آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!
رژیم صهیونیستی که از موشک‌های برکان حزب الله وحشت دارد در حالی سناریوهای احتمالی جنگ آینده را پیش بینی کرده و در تکاپوی مهیا ..... آنچه که از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری!
تیپ متفاوت بهنوش بختیاری +عکس ... صبحانه، ناهار و شام دانشجويان، تاكيد كرد كه نبايد برای يک وعده غذايی دانشجويی ... وی با بيان اينكه نرخ ژتون غذای دانشجويی امسال بين 290 تا 485 تومان شناور ... مراديان افزود: به دانشگاه‌ها توصيه شده است كه وعده غذای ناهار را با كيفيت بيشتر و ..... رامبد جوان و نگار جواهریان در پشت صحنه +عکس.

گالری عکس بازیگران بایگانی - صفحه 8 از 15 - بهترین ها

mededu13.ir/label/گالری-عکس-بازیگران/page/8
کُری هایی که هیچ گاه پایان نمی‌پذیرد این بار در پشت صحنه کنسرت رضا صادقی ... عکس جالب شقایق فراهانی و دو فسقلیِ بانمک که از لای پرده برای عکاس ژست گرفته اند. .... بهنوش بختیاری با این عکس قدیمی از خودش از تصمیمات جدیدش در ادامه زندگی خبر داد ...... منتظر روز پخش این برنامه هستیم تا بفهمیم رامبد جوان چه سورپرایزی برای ...

بازیگران ایرانی بایگانی - صفحه 74 از 84 - بهترین ها

mededu13.ir/label/بازیگران-ایرانی/page/74
عکسی زیر خاکی از دوران جوانی علی صالحی و رامبد جوان، امیدواریم شروع خوبی ... پست مهدی سلطانی در روز تولدش در پشت صحنه سریال «شهرزاد». ... پست شرمنداننده بهنوش بختیاری برای هموطنان خوزستانی با یک سلفی در جمع این عزیزان. ...... سه ستاره ای که با بالارفتن سن و تغییر سایر شرایط دیگر مثل سال های اوجشان فروغی ندارند.
Apr 16, 2014 - در حاشیه جشنواره فجر و در برج میلاد تهران پیمان معادی از رامبد جوان این ... تانک سواری مهراوه شریفی نیا هم در نوع خودش جالب است. ..... سحر قریشی عکسی از پشت صحنه فیلم جدیدش که در آن بازی می کند ..... سلفی بهنوش بختیاری و کمند امیرسلیمانی، همین الآن، نو روتوش، نو ...... آزاده صمدی و نوید محمدزاده دو ستاره تئاتر.
Jun 2, 2014 - یک عکس یادگاری جالب از پشت صحنه مجموعه "شام ایرانی" که برزو .... امیرمحمد متقیان که تا چند وقت پیش در برنامه های عمو پورنگ دیده میشد پس از ...... سلفی بهنوش بختیاری و کمند امیرسلیمانی، همین الآن، نو روتوش، نو ...... رامبد جوان با این عکس آمادگی بدنی خود را به رخ همگان کشید! ...... این هم وعده ناهار الناز شاکردوست.

تیر ٩٤ - جدیدترین مطالب داغ و خواندنی

golcinkade.persianblog.ir/1394/4/
Jul 16, 2015 - *چون هر آنچه که در زندگی خصوصی افراد مشهور اتفاق می‌افتد را جدی ...... سوپ به عنوان پیش غذا و یا میان وعده ..... هنگام شام و ناهار اگر اعضای خانواده دور هم باشند چه باید بکنند؟ .... سلفی بهنوش بختیاری و نعیمه نظام دوست در پشت صحنه «محله گل و بلبل». ...... رامبد جوان؛ نیما شعبان نژاد و سایر دوستان در حال پیاده روی در هوای ...
Jan 12, 2014 - به روال همیشه به سراغ چند هنرمند محبوب رفتیم تا ببینیم در صفحه شخصی ...... سلفی بهنوش بختیاری و کمند امیرسلیمانی، همین الآن، نو روتوش، نو اِدیت، ... اینجا احتمالا پشت صحنه کنسرت همایون شجریان است که ستاره ها دور هم ...... عکس جالب رامبد جوان و قدرت الله ایزدی یا همان آقا رشید خودمان که خنده های ...... آن هم برای شام!

پایگاه خبری ایران خبر - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو ...

irankhabar-home.wikifeed.ir/
آنچه که در کشور رخ داده بیانگر حضور گسترده مردمی و در کنار آن انتخاب افراد گوناگون از ..... نکته دیگر هم این بود که در قسمت ابتدایی این پشت صحنه، یکی از ملودی های معروف ...... گفتنی است که قسمت چهارم برنامه سه ستاره احسان علیخانی به کاندیدهای ...... کاندیداهای بخش مجری و گزارش از رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور تا علی ضیاء و محمد ...

به خدا قسم کم‌فروشی نکردم/ باباجان‌زاده: از مردم ایران ... - خبرگون

www.khabargoon.ir/news.php?news...
... از پشت صحنه «سه ستاره» علیخانی نمی‌دانید/ از سلفی‌های جالب رامبد جوان تا وعده شام و ناهار بهنوش بختیاری! .... به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بشیر باباجان‌زاده بعد از شکست مقابل تینالی‌یف در ... قضاوت کردند؛ در حالی که از اول مسابقه تا آخرین لحظه حمله می‌کردم، اما به حریفم اخطار نمی‌دادند. ... ستاره های ورزشی را در لنز ببینید.
به گزارش "ورزش سه"، مارتینس که تحت فشار شدیدی قرار دارد،‌به دنبال کسب امتیاز در مقابل آرسنال زخم خورده است. اورتون ... با این حال،‌لیگ برتر تنها جامی است که برای آرسنال باقی مانده و مسلما شاگردان ونگر تمام تلاششان را تا روز‌آخر انجام خواهند داد. ... ستاره های ورزشی را در لنز ببینید ... گفتگو تلفنی فردوسی پور با احسان علیخانی.
3 hours ago - کوروش سلیمانی گفت: در سال ۹۴، که آن را پشت‌سر گذاشتیم در سریالی بازی کردم ... هر آنچه که مربوط به نو کردن سال جدید می‌شود را انجام می‌دهیم و تلاش ...
3 hours ago - خبرگون,خبر گون,مرجع خبر گزاری و سایت های معتبر خبری,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ایران,تازه ترین اخبار امروز,اخرین اخبار ورزشی ...
2 hours ago - او در سانتیاگو برنابئو سه بار دروازه شاختار را باز کرد و در اوکراین دو بار ... رونالدو با یازده گلی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به ثمر رساند رکورد ...
2 hours ago - به گزارش خبرنگار مهر، عادل فردوسی پور مثل هر سال این بار هم برای آخرین برنامه «نود» سال ۹۴ خود سراغ یک مهمان ویژه رفت تا ساعاتی مفرح از ورزش را ...
2 hours ago - عکس/ تنها جایی که دایی و کریمی نمی‌توانند اختلاف داشته باشند! به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عشق به فرزند، به خانواده، به عزیزترین مخلوقات ...
2 hours ago - وی ادامه داد: همه شرایط را دیدند که داوران چطور قضاوت کردند؛ در حالی که از اول مسابقه تا آخرین لحظه حمله می‌کردم، اما به حریفم اخطار نمی‌دادند. دارنده مدال برنز ...
2 hours ago - در تصویر زیر امادگی بالای این پسر کوچک کاملا مشهود است از عضلات کامل شکم تا دستانی قدرتمند.البته کریس رونالدو با این تصویر زیر نوشته ...
3 hours ago - اواخر اسفند که مادرم سبزه درست می‌کرد و من هر روز به آن سر می‌زدم تا ... با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با ...

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/
پیشی گرفتن مشکوک رامبد از عادل در نظرسنجی سه ستاره! ... بهنوش بختیاری در سالن زیبایی مریم سلطانی +عکس ... انتقاد کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» از نتایج نظرسنجی «سه ستاره» ... گفتگوی جالب با آرام جعفری و مادرش / از قصه ازدواجش تا بازی در معمای شاه +تصاویر ... سلفی های آرام جعفری بازیگر زن ایرانی+تصاویر ...

بهترین برنامه بدنسازی - دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم ...

newsofts1.blogsky.com/1393/12/13/post-2834/بهترین-برنامه-بدنسازی
Mar 4, 2015 - من ۴ سال است که بدنسازی و در یه برنامه ی سه روزه دریافت میکنم که هر ... آشنا برنامه بدنسازی حرفه ای و بهترین وعده غذایی بعد از باشکاه بخورید. ... جالب جهت آموزش حرکات بدن سازی و تناسب اندام است که کمک شایانی به ... در نهایت، و آنچه شما در انتظارش هستید، 5 تا از برنامه های تمرین های مورد ...... زن» «روز ستارگان نکرده!
طرح های زیبا و متنوع زیادی برای ناخن در فصل بهار وجود دارد که بهترین شان رنگ های ... در تعطیلات نوروز که بیشتر همراه خانواده‌ها هستیم، فرصت خوبی است تا با کمی ... درواقع تنها بازیگری بود که هشت ماه تمام بدون کمترین فاصله ای، پشت سر هم ... bolet آرش ظلی‌پور: بودن کنار علیخانی مثل سربازی رفتن است ..... دانستنی‌ های جالب (52).
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 503
  • بازدید کلی : 12,644