loading...
yjc95
042 بازدید : 244 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «دیلی میل»؛ با فرارسیدن سال نوی خورشیدی، زنان پیشمرگه کرد با متوقف کردن موقت تمرینات نظامی خود به استقبال بهار رفتند.

این زنان برای دفاع از شرف خود، زندگی سخت و مشقت باری را درپادگان‌های نظامی کوهستان‌های شمال عراق پذیرفته‌اند و اینک با آمدن فصل بهار برای احیای سنت دیرینه نوروز ایرانی، به مدت کوتاهی تمرینات نظامی را رها کردند تا نوروز را جشن بگیرند.

زنان پیشمرگه کُرد پس از پایان آموزش در پادگان‌هاینظامیشهر کویه، لباس‌هایی زیبا به تن کردند و در زمین‌های سوخته کوهستان‌های شمال عراق به جشن و پایکوبی نوروز پرداختند.

نوروز، آغاز سال نوی ایرانی است که میان ایرانیان و کُردها مشترک بوده و همزمان با اولین روز بهار برگزار می‌شود.

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+ ...

www.yjc.ir/.../زنان-پیشمرگه-در-میدان-جنگ-با-داعش-ن...
نوروز، آغاز سال نوی ایرانی است که میان ایرانیان و کُردها مشترک بوده و همزمان با اولین روز بهار برگزار می‌شود. زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن ...

خانوم پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+ ...

www.tahapakhsh.ir/.../زنان-پیشمرگه-میدان-جنگ-داعش...
44 mins ago - زنان پیشمرگه، بین الملل، پیشمرگه، سال نو، نوروز، داعش از تشکر ویژه بشار ... خانوم پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر.

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش نوروز-باشگاه خبرنگاران ...

khabarpu.com/n.php?...زنان-پیشمرگه-در-میدان-جنگ-...
زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر · توقیف کامیون با 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر · اقامت 135 هزار نفر شب مسافر در ساری.

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+ ...

www.pajvak.com/.../زنان-پیشمرگه-در-میدان-جنگ-با-...
زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر.

زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+ ...

www.sarkhat.com/.../زنان-پیشمرگه-در-میدان-جنگ-با-...
این سایت با بهره گیری از الگوریتمهای پیشرفته ریاضی و آماری، آخرین اخبار فارسی را از ... زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر ...
2 mins ago - اعزام نیروهای زمینی آمریکا به عراق به بهانه مقابله با داعش ... زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر زنان پیشمرگه در ...

10 mins ago - با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای ... زنان پیشمرگه در میدان جنگ با داعش، نوروز را جشن گرفتند+تصاویر ...

علت وحشت داعش از کشته شدن به دست زنان چیست؟+تصاویر

9sobh.ir/.../علت-وحشت-داعش-از-کشته-شدن-به-دست-ز...
Oct 23, 2015 - تروریست‌ها معتقدند اگر در میدان جنگ به دست یک زن کشته شوند، به بهشت ... زنان پیشمرگه کرد با حضور خود در خط مقدم نبرد با داعش، مانع پیشروی ... تروریست‌های داعش زنان زیادی را به اسارت گرفتند و اقدام به فروش آنها در ... اصفهان/جشن نوروزگاه و افتتاح راه شاهی عالی قاپو + عکس ... رزمایش ترافیکی نوروز ۹۵ + عکس.
Mar 21, 2015 - بان کی مون حمله انتحاری داعش به جشن نوروزی کردها را محکوم کرد | زمانه. ... انفجارها در دو میدان اصلی که محل برگزاری جشن‌های نوروزی است روی دادند ... درست چند ساعت پیش از این انفجارهای انتحاری در جشن‌های نوروزی، داعش سه پیشمرگه کرد را گردن زد. ... از جنگ با داعش دست نکشد، زندانیان جنگی بیشتری را سر خواهند برید.

کرد - منتخب

afghanistan.shafaqna.com/elected/itemlist/.../کرد.html
پیشمرگ‌های کرد عراق شهر زمار را بازپس گرفتند ... تاریخچه زنان پیشمرگه کرد و اعلان آمادگی برای مبارزه با داعش+تصاویر ... چلان شاخوان، عضو واحد زنان نیروهای پیشمرگه به سایت خبری المانیتور گفت: "ما در میدان جنگ هستیم. .... جاری میلادی و همزمان با عید نوروز نیز دور از انتظار نیست، اما دستیابی به آشتی در ترکیه و پایان دادن به سه ...
کاری که ژآته شینگالی زن جوان ایزدی اکنون بدان مشغول است قطعاً با شغلی که پیش از ... داعشی ها پس از حملات گسترده خود به مناطق سنجار و شینگال در شمال عراق این همه ایزدی را اسیر گرفتند. ... نقطه ضعف داعشی ها زنان اند؛ آنها هروقت صدای زنان ایزدی یا پیشمرگه را در میدان نبرد .... رفتن مردم به هدف اشتراک جشن نوروز در بلخ کمرنگ است.

کلیپ عتجاوز سرباز امریکایی به زنان عراقی - آخرین مطالب

rest-rzb.tehranblogs.ir/.../کلیپ+عتجاوز+سرباز+امری...
Mar 4, 2016 - تجاوز جنسی داعش به دختران و زنان عراقی | عکس های داعش با پوشش زنانه ... سربازها می‌سازند: اگر 2 پای اسب بالا باشد آن سرباز در میدان جنگ کشته شده. .... تجاوز داعش به زنان عراقي, جشن عروسی, جشن عروسی به روش داعش, جشن ... تروریست های داعش, هلاکت داعش, هلاکت داعش به دست پیشمرگه های کرد, ... تجاوز قرار گرفتند.
Oct 23, 2015 - زنان پیشمرگه کرد با حضور خود در خط مقدم نبرد با داعش، مانع پیشروی این گروه ... تروریست های داعش زنان زیادی را به اسارت گرفتند و اقدام به فروش آنها در سوریه کردند. ... تروریست های داعش می ترسند به دست زنان در میدان جنگ کشته شوند؛ زیرا در ..... این نوروز خطر نکنید · برنامه ی پیشواز نوروزی در دبستان دینیاری.

ذبح دو پیشمرگ توسط داعش +عکس (18+) - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روزاخبار سیاسی
Jan 31, 2015 - داعش اعلام کرده دو نفر از نیروهای پیشمرگه را که از آنها با عنوان «مرتد» نام برده ... از این اقدام داعش؛ از آن به عنوان الیتام شکست‌های داعش در جنگ با کُردها نام برده‌اند. ... تصاویری از جشن داعش با سر بریده! ... چه تعداد رسانه خارجی مجوز گرفتند؟ ..... زن وبچه ها رو زنده به گور می کرد تا برسه به این که تازه توی میدان جنگ هستن اما ...
Oct 22, 2014 - وی موافقت ترکیه با اعزام نیروی پیشمرگه به کوبانی از طریق خاک این کشور را مهم و سرنوشت ... در همین‌حال روز سه‌شنبه تصاویری از زنان و دختران کرد که برای مقابله با ... میدان را نباید به عناصرفراری، ضد انقلاب و لاشه‌های سیاسی داد/چاپ کتب ... دولت ها سند چشم انداز را نادیده گرفتند/ جایگاه نامناسب ایران در خاورمیانه ...

تصاویر/آموزش دختران کرد برای نبرد با داعش | فردیسان

fardisan.com/تصاویرآموزش-دختران-کرد-برای-نبرد-...
Sep 18, 2014 - + تصاویر · کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ ... با شروع حملات ارتش داعش به عراق زنان و دختران کرد عراقی که پیش از این نیز در کنار مردان در جنگ ها شرکت داشته اند برای مبارزه با داعش تحت آموزش‌های نظامی قرار گرفتند. ... تعداد زیادی از دختران داوطلب جنگ با داعش با حضور در واحدهای پیشمرگه زنان، کار با سلاح جنگی را یاد ...

هدیه دختر بچه عراقی برای نبرد با داعش+عکس - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=هدیه+دختر...با+داعش%2Bعکس

دختر بچه عراقي در حمایت از نبرد نیروهای حشد الشعبی با تروریست‌های داعش، با پول تو ... حج عمره خود را صرف تهیه غذا براي نیروهای پیشمرگه کرد در جنگ با داعش کرد. ... با هجوم تروریست‌های داعش، آن را براي پیشمرگه‌هایی که در میدان نبرد هستند هزینه کرد و ... حرم فاطیما دختر کوچک شهید مدافع حرم ، در کنار مزار پدر، جشن تکلیف گرفت.

چرا داعشی ها از کشته شدن به دست زنان وحشت دارند؟ - مجله خبری ...

shooshmall.com/.../چرا-داعشی-ها-از-کشته-شدن-به-دست...
زنان پیشمرگه کرد با حضور خود در خط مقدم نبرد با داعش، مانع پیشروی این گروه ... تروریست های داعش زنان زیادی را به اسارت گرفتند و اقدام به فروش آنها در سوریه کردند. ... تروریست های داعش می ترسند به دست زنان در میدان جنگ کشته شوند؛ زیرا در این ... تصاویر جذاب و دیدنی روز – پنجشنبه ۲۲ بهمن ۹۴ ... سریال‌های تلویزیون در نوروز ۹۵.

۶۵۶ - جمهور - آرشيو

www.jomhornews.com/vtpezkbh.5d4sjl6bbk9ij.bnpjp....
به گفتۀ آقای قادری؛ تدابیر امنیتی برای برگزاری جشن نوروز در ولایت بلخ، از ... روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی از پیوستن 60 زن انگلیسی به گروه تروریستی داعش ... تکفیری داعش 11 نفر از فرماندهان نظامی خود را به دلیل عقب نشینی از میدان جنگ ... کرد تبار که از 6 ماه پیش برای جنگ با داعش در قالب گروه های پیشمرگه .
Mar 3, 2015 - جنجال حضور بازیگر زن در یادبود مادر احمدی‌نژاد +عکس. ... تصاویر درگیری ارتش عراق با داعش در صلاح‌الدین - نامه نیوز .... نماینده ائتلاف کردستان در پارلمان عراق گفت: نیروهای پیشمرگه در نبرد آزاد .... آزادی اغلب مناطق استان صلاح‌الدین از دست تکفیری‌های داعش را جشن گرفتند. ... عکس/ مهدی نوروزی در میدان نبرد با داعش.

کنسرت و شادی کردها به خاطر حمله آمریکا به داعش (+عکس)

www.asriran.com › صفحه نخستبین الملل
Aug 9, 2014 - کردها در این گردهمایی شعارهایی به نفع نیروهای پیشمرگه کرد سر دادند. ... قبل از سفر نوروزی این فیلم را ببینید ... کرد شب گذشته با برگزاری کنسرت موسیقی به جشن و پایکوبی پرداختند. ... جای سرباز در میدان رزمه نه میدان بزم ... را یاد گرفتند، با آن همه ادعا، اگر آمریکا نبود الان داعش داشت بر اربیل هم حکومت می کرد!
Jan 31, 2015 - وزیر پیشمرگه در این دیدار از کشور کانادا به دلیل کمک‌های نظامی به اقلیم ... کرد که در میان این محموله، ربات‌های مین یاب وجود دارند که در میدان جنگ با داعش بسیار ... اینفوگرافیک/ دغدغه رهبر انقلاب برای مسافرت‌های نوروزی ... یمنی‌ها ۱۷۶ مزدور سعودی را به اسارت گرفتند ... محبّان اهل بيت(ع) در مصر جشن بزرگی خواهند گرفت.

آخرین تحولات عراق؛ کنترل تکریت و بازپس گیری استان ...

www.irinn.ir/.../آخرین-تحولات-عراق؛-کنترل-تکریت...
Jun 14, 2014 - عکس/ رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۵ ... 21:08 بازپس گیری استان صلاح الدین عراق از تروریست های داعش ... نیروهای ویژه عراقی کنترل تکریت را به دست گرفتند. ... 19:41 درگیری نیروهای پیشمرگه با داعش در بخش "الحویجه" کرکوک ... وظبفه نظامی خود سهل انگاری و یا میدان نبرد را ترک کنند، مجازات خواهند شد.

چرا عناصر داعش از کشته شدن به دست زنان وحشت دارند؟ + تصاویر

asemaneabi581.blogifa.ir/page-160450.html - Translate this page
تروریست ها معتقدند اگر در میدان جنگ به دست یک زن کشته شوند، به بهشت نخواهند ... زنان پیشمرگه کرد با حضور خود در خط مقدم نبرد با داعش، مانع پیشروی این گروه ... تروریست های داعش زنان زیادی را به اسارت گرفتند و اقدام به فروش آنها در سوریه کردند. .... دانلود اهنگ اروم اروم کم کم پا گذاشتی روی قلبم · آپارات ناله های همسر هادی نوروزی ...

پایگاه نظامی دختران کرد برای نبرد با داعش + تصاویر | ریخت ...

www.rikhtopash.com/.../پایگاه-نظامی-دختران-کرد-بر...
Sep 18, 2014 - با شروع حملات ارتش داعش به عراق زنان و دختران کرد عراقی که پیش از این ... جشن تولد کتایون ریاحی در پشت صحنه پدر سالار ... گفتگو با دختر گلفروش میدان تجریش ... ها شرکت داشته اند برای مبارزه با داعش تحت آموزش‌های نظامی قرار گرفتند. ... از دختران داوطلب جنگ با داعش با حضور در واحدهای پیشمرگه زنان، کار با ...
Jan 23, 2015 - ۸ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «داعش» ثبت شده است - امید زندگی،اتفاقات ... پیک نوروزی پیش دبستانی سال 1395 ( 2 سری) ... که عناصر داعش در شهر موصل درگذشت پادشاه عربستان را جشن گرفتند. ... داعش چگونه از زنان انگلیسی سوء استفاده می‌کند؟ ... داعش اخیرا اقدام به آموزش آشپزی برای عناصر خود در میدان های جنگ کرده ...

داعش از "سلیمان بک" عقب نشینی کرد - فرارو

fararu.com/fa/.../داعش-از-سلیمان-بک-عقب-نشینی-کر...
Sep 2, 2014 - ارتش عراق با همراهی شبه‌نظامیان شیعه و کرد عراقی پس از شکستن محاصره شهر ... نقشه‌های جنگی به آنها در عقب راندن نیروهای گروه داعش از این منطقه کمک کرده است. ... روز دوشنبه نیز برخی رسانه های اعلام کردند که نیروهای پیشمرگه کرد عراق ... ورود نیروهای کرد و شبه نظامیان شیعه را جشن گرفتند و با خبرنگاران درباره آنچه ...

کوبانی | BEGOONAAH بگو نه

https://begoonaah.wordpress.com/tag/کوبانی/
Feb 12, 2015 - تصاویر abcNews از شهر کوبانی پس از بازپس گرفتن در جریان جنگ با داعش ... نگرانی و جلوگیری رژیم از ابراز شادی مردم در جشن آزادی کوبانی. منتشرشده در ژانویه 28, ... مبارزان کرد بخش‌های وسیعی از کوبانی را باز پس گرفتند ... داعش در چند صد متری کوبانی، پیشمرگه ها ي زن آماده نبرد کوچه به کوچه با داعش هستند.
Sep 7, 2014 - یک پیشمرگ زن کرد ایرانی در حمله داعش در عراق کشته شد ... گفته می‌شود که حزب آزادی کردستان صدها نیرو در خط مقدم جنگ با نیروهای "دولت اسلامی" دارد. ... پیشمرگ‌های کرد ارتفاعات مشرف به موصل را از 'داعش' پس گرفتند ... عربستان درباره تضمین جان حجاج دروغ می‌گوید · 5 جشن نوروزی در لس‌آنجلس با اعظم‌علی و مامک خادم ...

نبرد دلاوران شیعه با داعش در صلاح الدین عراق+عکس - دانلود ...

bestfilmha.blogsky.com/.../نبرد-دلاوران-شیعه-با-داعش...
Mar 3, 2015 - جنجال حضور بازیگر زن در یادبود مادر احمدی‌نژاد +عکس. ... تصاویر درگیری ارتش عراق با داعش در صلاح‌الدین - نامه نیوز .... نماینده ائتلاف کردستان در پارلمان عراق گفت: نیروهای پیشمرگه در نبرد آزاد .... آزادی اغلب مناطق استان صلاح‌الدین از دست تکفیری‌های داعش را جشن گرفتند. ... عکس/ مهدی نوروزی در میدان نبرد با داعش.

تصاویر زنان داف رشتی - یک مدیر

www.yo24.ir/list/list/تصاویر+زنان+داف+رشتی.html
ز ابتدای بحران عراق بسیاری از زنان عراقی برای مبارزه با گروه داعش بسیج شده وبرای ... یک پادگان نظامی در منطقه شمال سلیمانیه مشخصا آموزش نظامی زنان پیشمرگه رابر عهده دارد و .... به گزارش خبرنگار باشگاه افسران جوان جنگ نرم؛ «زن در دو مرحله مظلوم بوده است، یکی .... گذشته فیفا به زنان مسلمان اجازه داد تا با روسری در میدان حاضر شون ...

عروس و دامادهای خنده‌دار - ازدواج های احمقانه دنیا - بعدی

fagood.ir/attractive-girls/32835/ازدواج-های-احمقانه-دنیا/
Feb 23, 2015 - دو زوج جوان در روز ولنتاین جشن عروسی گرفتند و تصمیم گرفتند بدور از هیاهو در ساحل لیما به استراحت ... داماد به اتفاق عروس خانم سوار بر موتور در میدان تلاویو در سال ۲۰۱۰ ... این زن ۱۰ سال تمام به دندان هایش سوپر چسب زد · چهره دردناک دختر سیستانی (عکس) · سلفی دختران جذاب و پیشمرگه قبل از نبرد با داعش (عکس).

اخبار کردستان - موتور جستجوی قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/kordestan.../0/20
ک خبر داد ستاد کل ارتش ترکیه روز یکشنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی با انجام عملیات در استان های ... این عملیات مقادیر زیادی سلاح و مهمات را به غنیمت گرفتند و چندین بمب را نیز خنثی کردند. ... جشن نوروز در سنندج یکی از رسم های کهن این دیار است که زن و مرد در دور آتش جمع می شوند و ... سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران + تصاویر
Aug 15, 2014 - گروهک داعش با 5 کشور به طور مستقیم درگیر جنگ است. ... پس از آنکه داعش به میدان های نفتی شمال عراق و سوریه دست یافت، برآورد ... به گفته محمد سودانی وزیر حقوق بشر عراق، بیش از 300 زن نزد داعش اسیر هستند. ... جنگنده های امریکایی که مواضع داعش را بمباران کردند، بازپس گرفتند. ... پرخرج‌ترین جشن تولد جهان ...
Sep 6, 2015 - مردی که به خاطر توهم شیشه ای از دختران و زنان و جوان زورگیری می کرد، توسط پلیس ... گفته بود: " در ساعت 16:20 مورخه 17/03/1394 از خیابان شهید بهشتی به مقصد میدان ... با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه لویزان، کارآگاهان پس از اطمینان از حضور ..... سلفی گرفتن جالب دختران پیشمرگه قبل از نبرد با داعش + تصاویر.

ریزان

reazan.com/
جلّاد و مسئول اجرای نسل‌کشی کُردها در سال پایانی جنگ ‌تحمیلی کسی نبود جز «علی .... انفجار کپسول گاز در پاساژ قیصریه سبزه میدان تاکنون 15مجروح برجا گذاشته است. ... اصفهان نوروز امسال با افتتاح نخستین و بزرگ‌ترین تونل آکواریوم کشور در ... از تسلیم شدن یک عضو آمریکایی داعش در منطقه سنجار به نیروهای پیشمرگه خبر داد.

تروریست‌های داعش چگونه رشد کردند/ نقش کشورهای عربی در ...

www.fater24.com/.../1591-تروریست-های-داعش-چگونه-...
Dec 4, 2014 - تروریست‌های داعش توسط کشورهای عربی، به ویژه عربستان، مصر، اردن و تونس پرورش ... آمریکا و اسرائیل)، به میدان قتل‌عام ملت سوریه و اکنون عراق بپیوندند. ... همچنین، طبق گزارش مرکز مبارزه با تروریسم نیویورک(CTC)، تصویر زیر، ... سلطان عبدالحمید اول در جنگ خود با “کاترین” امپراتور روسیه در سال ۱۷۸۷، از ...

عکسهای جنایات داعش/شکنجه وحشیانه قربانیان قبل از اعدام ...

bazikonha.rozblog.com/post/546
Jun 20, 2015 - ۵ ساعت پیش - مردم رقه به دلیل جنایات بیش از حد داعش در میدان مرکزی شهر، نام این میدان را از میدان ... داعش زنان ایزدی را برهنه می فروشد · فیلم/ اعدام یک سنی مذهب سوری با آرپی جی . .... تجاوز جنسی داعش به دختران و زنان عرب مصری | جشن عروسی به سبک داعش! .... اعدام وحشیانه سه پیشمرگه به دست داعش + عکس - جستجوگر .

تصاویر/ آلبوم دیده نشده ازکودتای 28 مرداد - Zapiroos

zapiroos.ir/.../تصاویر-آلبوم-دیده-نشده-ازکودتای-28-م...
Dec 20, 2015 - تصاویر/ زنان چریک مسیحی در جنگ داعش .... ملاقات مصدق با سفیر جدید شوروی در تهران "آنتوان لاورنتیف" در 2 آگوست؛ آخرین عکس از ... برگزاری رفراندم برای انحلال مجلس؛ در این انتخابات حامیان مصدق و حزب توده در یک جبهه قرار گرفتند. ... ساقط کردن مجسمه رضاشاه پهلوی توسط حامیان دکتر مصدق در میدان سپه تهران.

داعش گوشت جسد اسیر کُرد را به مادرش خوراند+عکس - تهران پرس

tehranpress.com/.../داعش-گوشت-جسد-اسیر-کُرد-را-ب...
Mar 3, 2015 - رهبران داعش در قرارگاه از این زن به گرمی پذیرایی می کنند و به این بهانه که از ... که از 6 ماه پیش برای جنگ با داعش در قالب گروه های پیشمرگه کرد به عراق رفته است در ... توصیه نوروزی چیت‌چیان برای خانه‌تکانی/خشکسالی ادامه دارد ... لزوم شناختن قدرت و ابزارهای انقلاب اسلامی برای فعالان رسانه ای جبهه انقلاب/میدان مبارزه ...
Aug 15, 2014 - سریال‌های نوروزی /ساعت پخش ... داعش در 5 کشور به طور مستقیم درگیر جنگ است ... این روزنامه با بررسی وضعیت گروه تروریستی داعش نوشت که 13 هزار کیلومتر ... پس از آنکه داعش به میدان های نفتی شمال عراق و سوریه دست یافت، برآورد شده ... به گفته محمد سودانی وزیر حقوق بشر عراق، بیش از 300 زن نزد داعش اسیر ...
Nov 26, 2014 - پیرترین زن و شوهر دنیا/ردپای سردار سلیمانی در «جلولا»/خرافات عجیب در پاکستان/ وزارت دارایی داعش در لیبی/ شنا با کروکودیل‌ها/ ... سلامت · صوت و تصویر · گالری تصاویر; نرخ ارز ... که به نظر طولانی ترین زندگی مشترک را دارند جشن تولد مشترک خود را جشن گرفتند. ... راز جنین های مرده در زیرزمین میدان فردوسی.
Sep 9, 2014 - یک لحظه تصویر بالا را نگاه کنیم: تصویر سمت راست، زنان مسلح داعش را نشان می ... زنان کورد نیز که برای پیشبرد آرمان شان که مبارزه با ظلم و ستم بر کوردها و گاه ... برخی از مفسران، جنگ داخلی در سوریه و عراق را به نوعی بازنمایی و تفسیر می ... مبارزه مسلحانه را در پیش گرفتند و خواهان کسب قدرت سیاسی به وسیله ...
16:08 -داعش و ادعای کشتن ۵ نیروی روس در نزدیکی شهر پالمیرا / شفقنا · 15:57 ... 14:23 -ممانعت از حضور حامیان مقتدی صدر در میدان تحریر بغداد برای تحصن / شفقنا .... 12/27 -اذعان مقامات نظامی آمریکا به ناتوانی برای جنگ با روسیه یا چین / شفقنا .... 12/26 -فرود اولین «هواپیمای زنانه» در سرزمینی که بانوان حق رانندگی ندارند+تصویر / ...

دانلود عکس جدید گردن زدن و سر بریدن داعش بالای 18+ | سایت ...

3pide.ir/دانلود-عکس-جدید-گردن-زدن-و-سر-بریدن-داعش/
پس از بررسی‌های قضایی و سایبری هر دوی این زوج جوان با اتهامات کیفری مواجه شده و ..... این کشتار وحشیانه توسط گروه داعش یکی از روش هایش گردن زدن یا همان سر بریدن ... دانلود عکس های جدید اعدام سرباز پیشمرگه عراقی توسط تروریست های داعش .... حمله وحشتناک خرس به ناتالیا و دوستش +تصاویر · نقطه ي جي در زنان در كدام قسمت است؟
Nov 23, 2014 - دختر ۲۰ ساله دانمارکی با رها کردن درس و دانشگاه خود به صفوف مدافعین کوبانی در ... را‌‌ رها کرده و برای جنگ علیه تروریست‌های تکفیری داعش، به کرد‌های مدافع شهر کوبانی ... مدافع شهر با کمک پیشمرگه‌های کردستان عراق و حملات هوایی ائتلاف بین‌الملل به ... مطلب قبلی میدان میوه و تره بار بوشهر آماده بهره برداری شد+ عکس.

برچسب ها - کردستان عراق - 598

www.598.ir/fa/tag/7/کردستان%20عراق
عراق با هشدار درباره سیطره تروریست های داعش بر ناحیه... البونمر در ... در مرز با منطقه کردستان در موصل را بازپس گرفتند... کد خبر: ... نهایت هم فیلم با یک کنسرت زنانه در کردستان عراق. ... پیشمرگه اقلیم کردستان عراق توسط سه برادر کُرد داعشی در. ... کدام کشور میزبان جشن نوروز ۹۴ شد؟ ... میدان های جنگ در نبرد با ارتش سوریه و عراق.

پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - از توجیه سخنگوی دولت ...

qudsonline.ir/detail/News/245260
Nov 8, 2014 - ***گزارش آمریکایی ها درباره نقش سردار سلیمانی در جنگ با داعش .... این مسئله باعث شده تا بیزاری زنان پیشمرگه از داعش دوچندان شود و همواره گزینه خودکشی را به ..... آهسته جلو آمدند و ژ- 3 را از دست مـن گرفتند. ... عمومی انتشار یافته، معامله زنان و دختران ایزدی توسط داعشی ها را به تصویر کشیده است. ..... نوروز تلخ سینما.

فرهنگ، میدان اصلی نبرد امروز ما با دشمن شده است - فرهنگ بان

www.farhangban.com/.../2622-فرهنگ،-میدان-اصلی-ن... - Translate this page
Nov 23, 2014 - زنان پیشمرگه کُرد ... فرهنگ، میدان اصلی نبرد امروز ما با دشمن شده است ... اسلامی گامی بلند برای مبارزه با استکبار و جهانخواران برداشته است و تصویر ستمکاران را به ... دشمن می‌داند که با چنین جامعه‌ای نمی‌تواند از سر جنگ مقابله به مثل کند. ... و سازندگان انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
پست با عنوان نبرد زنان کوبانی با داعش در این صفحه نمایش داده شده است. ... را بسیاری با زنان مبارزی می شناسند که دوشادوش مردان سلاح به دست گرفتند و جنگیدند.

عناوین مطالب وبلاگ - خبرنامه ایران

khabarnamehiran.persianblog.ir/archive/
جهادگران عرصه فرهنگ و هنر نشان افتخار گرفتند :: ۱۳٩۳/۱٢/٢٢ ... دختر ۱۵ساله‌ای که برای تجربه هیجان به داعش پیوست+ تصاویر :: ۱۳٩۳/۱٢/٢٢ ... جشن تولد سردار سلیمانی در «ویتامین سه»/ صلوات هدیه حاضران به ژنرال خاو .... عدم همکاری پیشمرگه با شیعیان عراق :: ۱۳٩۳/۱٢/۱۳ .... 20 فرمان‌آیت الله‌ سیستانی‌ برای‌ جنگ‌ با داعش :: ۱۳٩۳/۱۱/٢٦

(تصاویر) پادگان آموزشی زنان پیشمرگ

vous.ir/news/.../تصاویر-پادگان-آموزشی-زنان-پیشمر...
Sep 19, 2014 - با آغاز حملات داعش به عراق و شروع بحران در این کشور آموزشهای نظامی به زنان به ... زنان پیشمرگه رابر عهده دارد و هم اکنون زنان داوطلب را برای مبارزه با ... مانند کلاشنیکوف و چندین اسلحه دیگر آموزش و آماده اعزام به مناطق جنگی .... مدیران تصمیم گرفتند؛ جشنواره فیلم فجر «جهانی» شد! ..... جشن جهانی نوروز 95 هنوز میزبان ندارد.

عکسهای لخت زنان کشتی کج کار - کشتی کج(آشنایی با ...

www.hazershod.ir/yjdscyftsjrcynscmnvcvcydsncrctxtj.... - Translate this page
عکس زنان و دختران نظامی پیشمرگه کرد به جنگ با داعش می روند. کشتی کج(آشنایی با کشتی کج)شباهت فوق العاده دو بازیگر زن ایرانی معروف (عکس)- پیک خبر ۱ ...

بازی زنان - یک مدیر

rezagh13816.mo24.ir/list/list/list/بازی+زنان.html - Translate this page
مسابقات جهانی آلتیمیت ساحلی با برگزاری مراسم و جشن روز جهانی زن ، صبح روز یکشنبه ... گذشته فیفا به زنان مسلمان اجازه داد تا با روسری در میدان حاضر شون ... زنان دنیا قشنگترین زنان عکس تصویر ضمینه و عکس دسکتاپ عکس این زن خارجی با لب ... و زنان با حضور در واحدهای پیشمرگ زنان، برای نبرد با داعش آموزش نظامی می بینند.

سکان امنیت و دفاع عراق در دست کیست؟+ عكس - پارس

www.parsnews.com/.../239545-سکان-امنیت-دفاع-عرا...
Oct 18, 2014 - به عقیده تحلیل گران سیاسی عراق ، با این انتخاب گام جدیدی برای ... الغبان به عنوان فردی دارای تجارب سیاسی و میدانی در عرصه جنگ علیه داعش و قبل از آن در ... مردمی، به پیشروی در میدان جنگ پرداخت و بدین وسیله ضربات سنگینی را به ... نکردن نیروهای پیشمرگه از مناطق مورد اختلاف با دولت مرکزی را تقبیح کرد و ...
Feb 6, 2015 - با هر فریم این فیلم ها، آنانکه اهل فن هستند این سئوال را مطرح می کنند که چه ... و شلیک تیر خلاص به سر قربانیان به تصویر کشیده می شود چیست؟ ... پشت پرده انتشار ویدیوهای کاملا حرفه ای داعش پشت پرده انتشار .... پی داشته است که فرار نیروهای ارتش عراق و پیشمرگه از میدان های نبرد و ... جشن ملی نوروزگاه در گیلان.

«جنگ»

https://www.webgardha.com/6714/«جنگ»
Sep 20, 2015 - پیش از آن‌که تصاویر برگزیده‌ی این نوشته را با هم ببینیم، جا دارد که ... بودن ما، به قیمت گزاف نبود بسیاری از زنان و مردان شایسته میسر ... هدف گلوله و موشک قرار گرفتند و آن‌هایی که زنده بازگشتند، چه با زخم جنگ، ... نیروهای متفقین در حال جنگ با دشمنی بودند که نمی‌توانستند ببینندش ..... پرخرج‌ترین جشن تولد جهان ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 479
  • بازدید کلی : 12,620